“Recep Tayyip Erdoğan’dan İstanbul’dan Gelen Mesaj: ‘Teşekkürler İstanbul’”
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İstanbul’da düzenlenen törenden sonra sosyal medya üzerinden dikkat çeken bir paylaşımda bulundu. Paylaşımında “Teşekkürler İstanbul” diyerek etkinliğe katılanlara ve organizasyona destek veren şehir sakinlerine minnettarlığını dile getirdi.
Konuşmasında, “Bu süreçte sizlerin ilgisi ve desteğiyle daha güçlü bir İstanbul’a doğru ilerliyoruz” ifadesine yer vererek şehrin ve katılımcıların rolüne vurgu yaptı. Bu mesaj, başkent dışındaki şehirlerde gerçekleştirilen açılış ve toplantılarda kamuoyunun ilgisini çekti.
Erdoğan’ın paylaşımı, sosyal medyada kısa sürede geniş yankı bulurken, özellikle İstanbul halkının ve katılımcıların etkinliğe gösterdiği büyük ilgiyi “teşekkür” damarından yola çıkarak pekiştirdiğini görmek mümkün oldu.
Paylaşımda ayrıca önümüzdeki dönemde İstanbul’un altyapı, hizmet ve iş birliği bakımından önemli bir konumda olacağına dair ipuçları da yer aldı. “Bu şehirle birlikte hedeflerimizi daha yüksek tutuyoruz” gibi ifadelerle Erdoğan’ın vizyonuna dair mesajlar ortaya çıktı.
