Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Kırmızı Bültenli 11 Suçlu Türkiye’ye İade Edildi

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Gürcistan, Almanya, Arnavutluk ve Belçika’da yakalanan 9’u kırmızı bültenli, 2’si ulusal seviyede aranan toplam 11 firarinin Türkiye’ye getirildiğini açıkladı. Operasyonların uluslararası işbirliğiyle yürütüldüğü bildirildi.

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Gürcistan, Almanya, Arnavutluk ve Belçika’da yakalanan

Kırmızı Bültenli 11 Suçlu Türkiye’ye İade Edildi

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, yurt dışına kaçan ve kırmızı bülten ile ulusal seviyede aranan şahıslara yönelik yürütülen operasyonlar kapsamında toplam 11 suçlunun Türkiye’ye iade edildiğini duyurdu. Açıklama, Bakan Yerlikaya’nın sosyal medya hesabı üzerinden yapıldı.

Emniyet Genel Müdürlüğü Interpol Europol Daire Başkanlığı koordinasyonunda, Adalet Bakanlığı, istihbarat birimleri, Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Başkanlığı, Narkotik Suçlarla Mücadele Başkanlığı, Asayiş ve Siber Suçlarla Mücadele Dairelerinin ortak çalışmaları sonucunda operasyonların gerçekleştirildiği ifade edildi.

Yapılan uluslararası operasyonlarda, Gürcistan’dan 6, Almanya’dan 3, Arnavutluk ve Belçika’dan birer kişi yakalanarak Türkiye’ye getirildi. Söz konusu isimler arasında dolandırıcılık, yağma, kasten öldürmeye teşebbüs, çocuğun cinsel istismarı, uyuşturucu ticareti, tasarlayarak öldürme ve nitelikli hırsızlık gibi ağır suçlardan aranan kişiler bulunuyor.

Bakan Yerlikaya açıklamasında, “Hangi bültenle aranırsa aransın, nerede olursa olsun suç işleyenleri bir bir yakalayıp ülkemize getiriyoruz. Milletimizin huzuru ve güveni için kararlılıkla çalışıyoruz” ifadelerine yer verdi.

Uluslararası güvenlik işbirliklerinin güçlenerek devam edeceği ve Türkiye’nin suçluların sığınma merkezi olmasına izin verilmeyeceği vurgulandı.