“Sarı-Lacivertli Ekip Çekya’dan 1 Puanla Döndü: Fenerbahçe, 0-0 Berabere”
UEFA Avrupa Ligi’nin 4. haftasında Çekya temsilcisi Viktoria Plzen’in konuğu olan Fenerbahçe, Mesta Stadı’nda oynanan karşılaşmadan 0-0 beraberlikle döndü.
Maç boyunca iki takım da gol bulma konusunda etkili olamadı. Ev sahibi ekip; 40. dakikada En-Nesyri’nin gol şansını kaleci Jedlicka’ya takılmasıyla değerlendiremedi. Fenerbahçe ise ikinci yarıda yaptığı hücum ataklarında net sonuç alamadı. Özellikle 61. dakikada Jhon Duran ve Fred ile yakalanan fırsatlar gole çevrilemedi.
Bu sonuçla Fenerbahçe Avrupa Ligi’nde 7 puana ulaşırken, Viktoria Plzen 8 puanla grupta liderlik koltuğuna bir adım daha yaklaştı. Ayrıca Fenerbahçe açısından dikkat çeken bir diğer nokta; İsmail Yüksek ve Jayden Oosterwolde’nun sarı kart cezası alarak bir sonraki maçta forma giyemeyecek olmaları oldu.
Teknik direktör Domenico Tedesco, maç sonrası yaptığı değerlendirmede, “Kazanmaya yakın olduğumuz pozisyonlar bulduk ancak skoru değiştiremedik. Sonuçta deplasmanda bir puan değerli” ifadelerini kullandı.
Bu beraberlikle Fenerbahçe, Avrupa sahnesinde yenilmezlik serisini sürdürürken, ilerleyen haftalarda gruptan çıkma hedefi açısından bu puanın kritik olduğu vurgulandı.
Fenerbahçe UEFA Avrupa Ligi 4. hafta”, “Fenerbahçe 1 puan aldı Avrupa”.
