Süper Lig’in 10. haftasında Kasımpaşa ile deplasmanda 1-1 berabere kalan Beşiktaş’ta teknik direktör Sergen Yalçın, karşılaşma sonrası açıklamalarda bulundu. Yalçın, takımın gol fırsatlarını değerlendiremediğini ve rakiplerin şanslı gol bulduğunu belirtti.
“İkinci yarı 3-4 pozisyona girdik, gol atamadık. Rakiplerimiz pozisyona girmeden gol atıyor. Şanssızlık yaşıyoruz, ama her şeyi buna bağlayamayız” diyen Yalçın, mevcut sorunların çözümü için zaman gerektiğini vurguladı. Tecrübeli teknik adam, “Bu, birkaç transfer dönemi ve uzun vadeli planlamayla çözülebilecek bir süreç. Takımı toparlamak için ekip olarak çok çalışıyoruz” ifadelerini kullandı.
Fenerbahçe derbisi öncesinde takımı motive etmeye çalıştıklarını belirten Yalçın, “Derbiler herkes için önemli. Taraftar kazanmak istiyor, biz de en iyisini yapmak için çalışacağız” dedi. Ayrıca gol kaçırma sorununa değinerek, “Altıpas içinde beş top kaleye girmiyorsa bunun için yapabileceğim bir şey yok, oyuncunun işi” açıklamasını yaptı.
Yalçın, Beşiktaş’taki istikrarsızlığa da dikkat çekerek, “Aynı şeyleri yapıp farklı sonuç beklemek deliliktir. Zamanla oyunu ve sonuçları düzelteceğiz” şeklinde konuştu.
