Süleyman Soylu: “Terörsüz Türkiye’nin Kızıl Elması Hedefimizdir”
Eski İçişleri Bakanı ve TBMM İçişleri Komisyonu Başkanı Süleyman Soylu, terörle mücadelede gelinen son noktayı “terörsüz Türkiye” vizyonu çerçevesinde değerlendirdi. Soylu, bu hedefi Türkiye’nin “Kızıl Elması” olarak nitelendirdi ve kararlılıkla ilerlediklerini vurguladı.
Soylu, “Terörsüz Türkiye’nin ülkemizin huzuru ve milletimizin kardeşliği açısından taşıdığı önem büyüktür” ifadesini kullanarak, bu süreci “ulusal bir seferberlik” olarak tanımladı.
Ayrıca, Türkiye ile Batı arasında “300 yıllık makas” olduğunu öne süren Soylu, terör belasının çözülmesiyle birlikte bu makasın kapatıldığını söyledi.
Soylu, terör örgütlerinin kendini feshetme kararını da sürecin somut bir kazanımı olarak gördüklerini ifade etti. Bu kararı hem devletin kararlı iradesine hem de uzun yıllardaki mücadeleye bağlılık olarak değerlendirdi.
Son olarak, sürece karşı çıkan ya da sabote etmeye çalışanlara uyarıda bulunan Soylu, “Bu hedefi kırmaya çalışanın bedeli ağır olur” sözleriyle, kararlılık mesajı verdi.
