Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

“Geleceğimiz Riskte: ‘Sanal Kumara Değil Eğitime ve Üretime Yatırım Yapmalıyız’”

Ülkü Ocakları Eğitim ve Kültür Vakfı Genel Başkanı Ahmet Yiğit Yıldırım, gençlere sanal kumar ve madde bağımlılığına karşı uyarılarda bulunarak “Geleceğimizi eğitime ve üretime teslim etmeliyiz” çağrısında bulundu.

Ülkü Ocakları Eğitim ve Kültür Vakfı Genel Başkanı Ahmet Yiğit

“Geleceğimiz Riskte: ‘Sanal Kumara Değil Eğitime ve Üretime Yatırım Yapmalıyız’”

Ülkü Ocakları’nın gençlerle buluştuğu bir etkinlikte konuşan Yıldırım, dijital dünyada hızla yaygınlaşan sanal kumar ve madde bağımlılığı tehditlerine dikkat çekti. “Geleceğimizi sanal kumara ve uyuşturucuya değil; eğitime ve üretime teslim etmeliyiz.” ifadelerini kullandı.

Yıldırım, gençliğin milli ve ahlaki değerlerle donatılmasının önemine vurgu yaparak, Ülkü Ocakları’nın bu noktada aktif bir rol üstlendiğini belirtti. “Ülkü Ocakları, sanal kumar ve madde bağımlılığına karşı sığınılabilecek en güvenli limandır. Ocakta vakit geçiren gençler bu karanlık yollara sapmaz, arkadaşlarının da sapmasına müsaade etmez.” sözleriyle gençlerin ve ailelerin dikkatini çekti.

Konuşmasında ayrıca bağımlılıkla mücadelenin yalnızca bireysel bir sorumluluk değil, toplumsal bir görev olduğuna değinen Yıldırım, “Her bir gencimizi bu tehditlerden korumak, geleceğimizi korumaktır. Ülkü Ocakları olarak bu bilinçle eğitimden kültüre, spordan gönüllülük faaliyetlerine kadar her alanda gençlerimizin yanında olmaya devam edeceğiz.” diyerek örgütün gençlik odaklı vizyonunu ifade etti.