Bakan Ersoy “Hilalin Işığında” Sergisini Ziyaret Etti
Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, TBMM Şeref Holü’nde yer alan “Hilalin Işığında” başlıklı sanat sergisini ziyaret etti. Sergi, TBMM Başkanı Numan Kurtulmuş himayesinde ve Türk Kızılay ortaklığıyla gerçekleşiyor.
Etkinlikte Ersoy, sanatçılarla bir araya gelerek eserler hakkında bilgi aldı ve çalışma sahibi sanatçıları tebrik etti. Küratörlüğünü Ömer Faruk Dere’nin üstlendiği sergide, 194 sanatçının eserleri sergileniyor; “Hilalin Çocukları” bölümünde ise Türk Kızılay’ın desteğiyle hazırlanan 14 genç sanatçının çalışmaları yer alıyor.
Sergi 8 Kasım’a kadar Ankara’da açık olacak ve ardından İstanbul, İzmir, Antalya, Gaziantep, Erzurum ile Trabzon’da da sanatseverlerle buluşacak.
