Domenico Tedesco: “3 Puanı Almak İstiyoruz, Bunun İçin Her Şeyi Deneyeceğiz”
UEFA Avrupa Ligi 4. haftası kapsamında deplasmanda Viktoria Plzen ile karşılaşacak Fenerbahçe’de teknik direktör Domenico Tedesco, basın toplantısında önemli mesajlar verdi. Mücadeleyi kazanmak için ellerinden geleni yapacaklarını vurgulayan Tedesco’nun açıklamaları şöyle:
• “Çok önemli bir maça çıkacağız. Rastgele değil; kazanmak istiyoruz. Burada oynamak her zaman zordur.” dedi. Rakiplerinin yeni teknik direktörü ile üst üste galibiyetler aldığını ve yüksek enerjiye sahip bir ekip olduğunu da sözlerine ekledi.
• “Bizim tek odağımız maçı kazanmak. 3 puanı almak istiyoruz. Bunun için her şeyi deneyeceğiz.” ifadesini kullandı.
• Kadro değerlendirmesinde, “Elimizde daha fazla opsiyon var. Talisca katkı veriyor; En-Nesyri formda. Bu bizim için lüks problemler.” diyerek takımındaki derinliği vurguladı.
• İstikrarlı bir kadro yapısının önemine değinen Tedesco, “3-4 günde bir maç oynuyoruz; cezalılar, sakatlıklar geliyor. Taze ayaklara, rotasyona ihtiyacımız olacak.” şeklinde konuştu.
Bu açıklamalar, Fenerbahçe’nin Avrupa arenasında da iddialı olduğunu ve deplasmandan puan ya da puanlarla dönme hedefine odaklandığını gösteriyor.
