Galatasaray Teknik Direktörü Okan Buruk, UEFA Şampiyonlar Ligi’nde Liverpool karşısında elde ettikleri galibiyetin ardından Bodo/Glimt maçı öncesinde açıklamalarda bulundu.
Buruk, Liverpool maçında takımın ne kadar iddialı olduğunu gösterdiklerini belirterek, “Yarın da aynı istek ve enerjiyle sahaya çıkmak, 6 puana ulaşmak istiyoruz” ifadelerini kullandı.
“İlk 11 Seçimi Zorlaşıyor”
Kadro kalitesinin yüksek olmasının teknik ekip için seçim zorluğu yarattığını söyleyen Buruk, “Bütün futbolcular oynamak istiyor. Başlayan ve devam eden oyuncular çok önemli olacak” dedi.
“Bodo/Glimt Maçı Kırılma Noktası Olmayacak”
Bodo/Glimt karşılaşmasının takımın geleceğini belirlemeyeceğini belirten Buruk, “Kazandığımız takdirde bizim için bir avantaj olacak” şeklinde konuştu.
“İlkay Gündoğan’ın Katkısı Önemli”
Yeni transfer İlkay Gündoğan’ın takıma katkısından bahseden Buruk, “İlkay bizim için futbolculuğu kadar kişiliğiyle de önemli” dedi.
“Bodo/Glimt, Küçük Bir Şehirden Büyük Bir Takım”
Rakip Bodo/Glimt hakkında da görüşlerini paylaşan Buruk, “Bodo/Glimt, 2020’den beri takip ettiğim bir takım” ifadelerini kullandı.
“Singo’nun 2 Haftası Daha Var”
Beşiktaş derbisinde sakatlanan Wilfried Singo’nun son durumu hakkında bilgi veren Buruk, oyuncusunun sahalara dönüşü için acele etmeyeceklerini belirtti.
“Sane’nin Çıkışı Bizi Mutlu Etti”
Alman yıldız Leroy Sane’nin Başakşehir maçında gösterdiği performansa değinen Buruk, oyuncusunun fiziksel ve psikolojik olarak ritmini bulduğunu belirtti.
Galatasaray, UEFA Şampiyonlar Ligi’nde Bodo/Glimt ile oynayacağı karşılaşmaya büyük bir motivasyonla çıkmayı hedefliyor. Teknik Direktör Okan Buruk’un oyuncularına olan güveni ve takımın hedefleri doğrultusunda gösterdiği liderlik, sarı-kırmızılı camianın umutlarını artırıyor.
