MHP Milletvekili Erbaş’tan Jandarma Vakfı’na 1 Milyon TL Bağış
Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Kütahya Milletvekili Ahmet Erbaş, Jandarma teşkilatına hizmet aracı alımı için kullanılmak üzere, Jandarma Asayiş Vakfı’na 1 milyon TL nakdi bağışta bulundu.
Milletvekili Erbaş, bu bağışı Kütahya Valisi Musa Işın’ı makamında ziyaret ederek gerçekleştirdi. Vali Işın, yapılan anlamlı bağıştan dolayı Milletvekili Erbaş’a teşekkürlerini iletti.
Bu bağış, İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya’nın katılımıyla 29 Ağustos tarihinde Kütahya’da yapılan huzur ve güvenlik toplantısında gündeme gelen asayiş ekiplerinin ekipman ve araç ihtiyaçları üzerine Milletvekili Erbaş’ın verdiği destek sözünün yerine getirilmesi anlamına geliyor. Erbaş, söz konusu toplantıda Jandarma teşkilatına 1 adet hizmet aracı alımı için destek sözü vermişti.
Haberde ayrıca, Milletvekili Ahmet Erbaş’ın geçtiğimiz günlerde de şehrin futbol takımı Kütahyaspor’a 1 milyon TL bağış yaptığı bilgisi yer aldı.
