Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Osmaniye’de Yeni Yaşam Alanı: “Murat Kurum Bey Mahallesi” Kuruluyor

Kahramanmaraş merkezli depremlerin ardından yeniden inşa süreci hızla devam eden Osmaniye’de, Devlet Bahçeli’nin talimatıyla kalıcı konut bölgesinde “Murat Kurum Bey Mahallesi” resmen planlanıyor.

Kahramanmaraş merkezli depremlerin ardından yeniden inşa süreci hızla devam eden

Osmaniye’de Yeni Yaşam Alanı: “Murat Kurum Bey Mahallesi” Kuruluyor

Osmaniye’de deprem sonrası başlatılan yeniden yapılanma çalışmaları kapsamında, kalıcı konutların bulunduğu bölgede yeni bir mahalle kuruluyor. Osmaniye Belediye Başkanı İbrahim Çenet, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, Milliyetçi Hareket Partisi Genel Başkanı Devlet Bahçeli’nin direktifleri doğrultusunda söz konusu alana “Murat Kurum Bey Mahallesi” adının verileceğini duyurdu.

Başkan Çenet, 6 Şubat Kahramanmaraş merkezli depremlerde Osmaniye’de 1.010 vatandaşın yaşamını yitirdiğini, çok sayıda konut ve iş yerinin yıkıldığını hatırlattı. Çenet, kalıcı konutların kısa sürede tamamlanarak depremzedelerin yeni yaşam alanlarına taşınmaya başladığını ifade etti.

Yeni mahalle planlamasının, bölgedeki vatandaşların ihtiyaçlarını daha hızlı ve etkin şekilde karşılayabilmesi amacıyla hayata geçirildiğini belirten Çenet, muhtarlık biriminin de belediye meclisinin Kasım ayı oturumunda resmileşeceğini aktardı.

Açıklamasında dayanışma ve toplumsal iyileşme vurgusu yapan Başkan Çenet, Osmaniye’nin deprem sonrası güçlü bir toparlanma süreci sergilediğini belirtti. Yeni “Murat Kurum Bey Mahallesi”nin, kalıcı konut alanında sosyal yaşamın gelişimine katkı sağlayacağı ifade edildi.