Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Shovkovskyi: “Samsunspor çok güçlü bir rakip”

Shovkovskyi: “Samsunspor çok güçlü bir rakip” UEFA Konferans Ligi 2.

Shovkovskyi: “Samsunspor çok güçlü bir rakip”

UEFA Konferans Ligi 2. haftasında Samsunspor’a 3-0 mağlup olan Dinamo Kiev’in teknik direktörü Oleksandr Shovkovskyi, maçın ardından takımının zor bir süreçten geçtiğini ve Ukrayna’daki savaş koşullarının futbolcuları olumsuz etkilediğini açıkladı.

Dinamo Kiev teknik direktörü Oleksandr Shovkovskyi, UEFA Konferans Ligi’nde Samsunspor’a deplasmanda 3-0 yenildikleri maçın ardından düzenlenen basın toplantısında değerlendirmelerde bulundu. Maçın başında yedikleri golün takımın moralini düşürdüğünü belirten Shovkovskyi, “Boş kaleye goller kaçırdık, gol pozisyonlarını değerlendiremedik. Rakibimiz çok güçlü bir takım. İkinci gole kadar iyi oynadık ama şanslarımızı kullanamadık” dedi.

Shovkovskyi, takımının genç oyunculardan oluştuğunu ve son dönemde 9 yeni oyuncunun kadroya katıldığını ifade ederek, kalan Avrupa maçlarında ellerinden gelenin en iyisini yapmaya çalışacaklarını söyledi.

Ukrayna’daki savaşın etkilerine de değinen deneyimli teknik adam, “Ülkemizdeki durum moralimizi olumsuz etkiliyor. Yeni oyuncular gelmek istemiyor, akademimizdeki gençler yurt dışına gitti” açıklamasında bulundu.

Shovkovskyi, sözlerini şu ifadelerle tamamladı: “Bugün sadece futbol için değil, tüm Ukrayna için zor bir gün. Herkes bu durumdan çok yorgun. O yüzden sadece oyunla ilgili konuşmak istiyoruz.”