Toprak Razgatlıoğlu, 3. Dünya Şampiyonluğunun Ardından MotoGP Hedefini Açıkladı
Toprak Razgatlıoğlu, 2025 Dünya Superbike Şampiyonası’nı üçüncü kez kazanarak tarihe geçti. Jerez Pisti’nde gerçekleşen final yarışında 3. olarak şampiyonluğunu ilan eden Razgatlıoğlu, bu başarısının ardından yeni hedefini açıkladı: MotoGP.
BMW Motorrad WorldSBK Team pilotu olan Razgatlıoğlu, 2026 sezonunda MotoGP’ye geçiş yapmayı planlıyor. Yamaha’nın Prima Pramac takımıyla anlaşma aşamasında olan milli sporcu, bu geçişin kariyerindeki en büyük adım olacağını belirtti. Razgatlıoğlu, “MotoGP’ye geçişim, Superbike’taki başarılarımın bir sonucu. Yeni hedefim, MotoGP’de de şampiyonluk yaşamak” dedi.
Kenan Sofuoğlu’nun menajerliğini üstlendiği Toprak Razgatlıoğlu, MotoGP’ye geçiş sürecinde hazırlıklarını sürdürüyor. Aragon’da yapılacak testlerde MotoGP motosikletini ilk kez deneyimleyecek olan Razgatlıoğlu, bu deneyimin Valencia testlerine hazırlık açısından önemli olduğunu vurguladı.
Toprak Razgatlıoğlu’nun Superbike’taki başarıları, 2026 MotoGP sezonu için büyük bir umut ışığı oluşturuyor. Türk motosiklet tutkunları, milli sporcunun MotoGP’de de aynı başarıyı yakalayarak Türk motosiklet sporunu uluslararası arenada daha da ileriye taşımasını bekliyor.
