Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Filistin’in Ankara Büyükelçisi: “Türkiye, En Güçlü Destekçimiz”

Nasri Abu Jaish, Türkiye’nin ve Türk halkının, Filistin meselesinde en büyük dayanışma kaynağı olduğunu vurguladı; “Türk hükümeti ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Filistin’in yanında oldu” dedi. 

Nasri Abu Jaish, Türkiye’nin ve Türk halkının, Filistin meselesinde en

Filistin’in Ankara Büyükelçisi: “Türkiye, En Güçlü Destekçimiz”

Ankara’da göreve başlayan Filistin’in yeni büyükelçisi Nasri Abu Jaish, Türkiye-Filistin ilişkilerine dair önemli açıklamalarda bulundu. Türkiye ve Türk halkının, Filistin için “kardeş” ve “en büyük destekçi” konumunda olduğuna dikkat çekti.

Abu Jaish, Türkiye’nin Gazze başta olmak üzere Filistin topraklarında ateşkes sürecinde, insani yardım konusunda ve diplomatik girişimlerde etkin rol oynadığını belirtti. “Türk hükümeti ve Cumhurbaşkanı Erdoğan, Filistin’in en büyük destekçilerindendir. Türkiye sürekli Filistin’in yanında yer aldı” ifadelerini kullandı.

Yeni büyükelçi, Türkiye’nin bölgesel ve küresel ağırlığının Filistin halkı açısından da büyük değer taşıdığını belirterek, Türkiye-Filistin iş birliğinin daha da artırılması gerektiğini ifade etti. Türkiye’nin insani yardım, diplomasi ve askerî destek alanlarında önemli adımlar attığını söyledi.

Ayrıca Abu Jaish, Filistin-İsrail çatışması, Batı Şeria’nın ilhak planları ve Gazze’de yaşanan insan hakları ihlallerine dair Filistin halkının kararlılığının sürdüğünü vurguladı. Bu bağlamda Türkiye’nin yaptığı katkıların moral ve diplomatik açıdan büyük anlam taşıdığına dikkat çekti.

Sonuç olarak, Ankara Büyükelçisi’nin bu açıklamaları, Türkiye-Filistin ilişkilerinin stratejik ortaklık düzeyinde seyrettiğini ve Türkiye’nin Filistin davasında aktif bir rol üstlendiğini kamuoyuna yeniden hatırlatmış oldu.