Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Türkiye, 30 Yıl Sonra Yeniden Dünya Parlamentolarını Ağırlayacak

Bu haberin fotoğrafı yok

Türkiye, 30 Yıl Sonra Yeniden Dünya Parlamentolarını Ağırlayacak
Türkiye, Parlamentolar Arası Birlik (PAB) Genel Kurulu’na dördüncü kez ev sahipliği yapmaya hazırlanıyor.
AK Parti Ankara Milletvekili ve PAB Türk Grubu Başkanı Asuman Erdoğan’ın Cenevre’deki PAB 151. Genel Kurulu’nda yaptığı sunuma göre, Türkiye PAB 152. Genel Kurulu’nu ağırlayacak. Erdoğan, ülkenin daha önce 1934, 1951 ve 1996 yıllarında olmak üzere üç kez PAB Genel Kurulu’na ev sahipliği yaptığını hatırlattı.
İstanbul’da düzenlenecek bu büyük organizasyonla, 30 yıllık aranın ardından dünya parlamentolarını bir kez daha bir araya getirme hedefi temel motivasyon kaynağı oldu. Erdoğan, uluslararası işbirliğine ve çok taraflılığa olan inancın bir göstergesi olan bu ev sahipliğiyle, jeopolitik risklerin arttığı bir dönemde İstanbul’dan tüm dünyaya güçlü bir mesaj verileceğine inandığını dile getirdi. TBMM’nin, organizasyonun en iyi koşullarda gerçekleşmesi için PAB ile işbirliği içinde çalışmalarını sürdürdüğü ifade edildi.